søndag 8. februar 2009

♥ Stolt mamma ♥

Se hvor flink jenta mi har vært! Hun laget morsdagskort til meg. Gjett om jeg er stolt mamma! Syns hun var kjempeflink. Jeg skjønte det var noe i gjære siden hun romsterte fælt i scrappesakene mine i går kveld og ble veldig opptatt på rommet sitt, he-he! Hun er bare 9 1/2 år og syns kortlaging er gøy. Må investere i litt utstyr til henne slik at vi kan scrappe sammen. Artig hobby å dele med henne fremover! :)

Fremsiden av morsdagskortet ♥
Hilsen inni ♥
Obligatoris bakside med hennes personlige stempel, he-he! ♥..og med dette vil jeg ønske alle andre mammaer en ♥'lig flott morsdag! ;)

4 kommentarer:

Elisabeth sa...

Kjempefint. Jenta di har talent ser vi her.
Ha en fin morsdag!

Gladie sa...

Så flott kort! Blir kjekt å følge henne videre :) Gratulerer med morsdagen.

Rita sa...

Skriver kommentar her, selv om du har et nyere innlegg lenger oppe ;)

Virkelig talentfull jente du har, gode gener du har gitt vudere tydeligvis!! Lekre, det må du hilse og si!

Og gratulerer med dagen til deg også. Jeg gikk og lo for meg selv i dag tidlig. Alle tre glemte morsdagen! Kjetil kom på det til slutt, men da var kl 11.. Jeg måtte bare le.

Snakkes!

Connie sa...

Ja du har god grunn til å være stolt.
Nydelig kort : D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...