mandag 16. februar 2009

Kondolansekort

Dette kortet laget jeg til min eks-samboer fra våre to felles barn og oss andre i familien. Tante Puspam døde torsdag og da passer det med en oppmerksomhet.. her ved et lite kort og noen bilder. Det er faktisk jeg som har tatt bildet som er i kortet. Vi var der i oktober 1996 da Patrick var 13 måneder gammel. Bildet ble tatt i Vavuniya, Sri Lanka.

Puspam var en fantastisk dame - min yngste jente har ikke fått hilst på familien som bor i Sri Lanka dessverre..

Fremsiden - kondolansekort
Detaljer..
Flere detaljer..
Bilde og hilsen... det bildet har faktisk jeg tatt i Sri Lanka i 1996!
Baksiden

1 kommentar:

Rita sa...

Så flott kort du har laget til barnas far, det kommer han til å sette stor pris på! Snilt av deg, Eli!
Det diktet inni var også nydelig. Må se om det står i versboka min. Om ikke skal det rett inn der.

Vi snakkes i morgen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...