torsdag 1. januar 2009

Litt fra nyttårsfeiringen... :)

Et lite bilderas fra vår lokale måte å feire nyttårsaften på med utkledning for store og små, gå nyttårsbukk, paradetog gjennom by'n kl 20 som heter Barnekjippen og deretter hovedparaden Kjippen gjennom by'n ved midnatt.. Se innslag/ytringer i Kjippen eller folkelivet ved å klikke på lenkene. Vi feiret forlovelsen vår, så vi hadde en litt egen agenda innimellom som ikke vises her, knis! ;)

Hele familien var først samlet til nydelig middag hos mine foreldre og deretter gikk det slag i slag utover kvelden og natten, knis 0(^_~)0

Bjarne (kompis) som er fast innslag hos oss og min kjære bror Per Tore er klare for fest sammen med min "svigerinne" Linda Beate :)
Klar for fest - Bjarne og min bror Per Tore, he-he...!!Niesen Mathilde, jenta mi Kalyani og søsteren min Linda går nyttårsbukker
Nyttårsbukker.... Min niese Mathilde, jenta mi Kalyani og min søster Linda Annette, he-he...Simen, Bjørnar, min sønn Patrick og nevø Mathias som nyttårsbukker
Nyttårsbukker - kompisene Simen, Bjørnar, min sønn Patrick og min nevø Mathias klar for runder, he-he! :)Min sønn Kevin som klovn til Barnekjippen
Kevin er klar for Barnekjippen 2008Jenta mi Kalyani som engel i Barnekjippen.. ikke helt i form hun
Kalyani er klar for Barnekjippen 2008Og her er jeg i Barnekjippen, fnis...
Her er jeg - Eli Kristin, knis! ;)Henning & jeg.. fotografen fikk ikke til kameraet mitt, så det ble liiitt venting og prøving.. ser ikke helt ut som glade nyforlovede her gjør vi vel, ha-ha! :)
Ser ikke akkurat ut som nyforlovede her, knis... fotografen fikk ikke til kameraet mitt, så det ble som det ble, hi-hi! :)Kevin og Henning i Barnekjippen
Kevin og Henning i Barnekjippen! :)Litt fyrverkeri hører med.. ikke så lett å knipse..


5 kommentarer:

Anonym sa...

Godt nytt år.
Det der så jammen ut som en morsom nyttårsaften, nyttårsbukker har jeg aldri hørt om, men den ideen fikk jeg litt lyst å stjele til neste år. Så moro da gitt.
Og du for et antrekk på datteren din, det var helt utrolig nydelig.

Gladie sa...

Så flotte antrekk dere hadde, det fjærmasken din var kanonstilig! Hadde neppe kjent deg igjen annet enn på smilet ;)

Else Irene sa...

Gratulerer så masse med forlovelsen!!! Herlige julebukker dere var, alle sammen :)

Godt nyttår!!!

elsi

Unknown sa...

Godt Nytt år, og gratulerer igjen med forlovelsen!

Ser ut som de har hatt ei travel men morsom nyttråsfeiring!

og så herlig kort du har laga også litt nedanfor her!Masse herlige detaljer og motivet passa godt til en mann! =D

klem,
Jorunn.

Kate-Marita Pettersen sa...

For en morsom måte å feire nyttårsaften på! Flotte bilder!
Ja regner med dere hadde det koselig med feiring av forlovelsen også:)
Ei fin uke ønskes dæ og dine,
fra Kate:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...