tirsdag 9. desember 2008

Julekort på veg ut...

Det er ei hektisk uke. Ungene har sine aktiviteter som vanlig + ekstraøvinger, julekosfest, nissefest og juleforestillingen "Jul hos kystnissene" med den lokale kulturskolen som en grand finale fredag kveld. Det er kjempekjekt, men det er mye å huske på og følge opp, bakedugnad og åpen lommebok hele uken til ende, hi-hi ;) Ser for meg noen kodak-moments, fnis.. Har booket plass på fremste rad på forestillingen, så dermed skal det være fritt åsyn mot scenen og jenta mi m/flere. Berre lekkert for en fotogal uten godt lys til kameraet sitt.. Jaja!

Jeg har stort sett bare fått strikket sokker og skrevet litt julekort så langt denne uken. Her er de første som er klar til utsending i morgen. Julekortene ble bestilt på Nfoto og de personlige frimerkene ble bestilt fra Posten. Dessuten har jeg brukt grunge-stempelet fra Stempelglede med staz-on på hjørnene fremme på konvolutten for å lage en slags ramme. Stemple kan man gjøre overalt og dette er vannfast, ju-huu! ;)

Julekortene starter så smått og bli klare for utsending...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Sånne frimerker bestilte vi i fjor. De er så utrolig koselige. I år ble det glemt så det ble vanlig kjedelige frimerker.
Vi får ta det igjen neste år.
Har ikke fått gjort så mye denne uka jeg heller. Dagene flyr avgårde. Skjønner ikke hvor de blir av jeg. Jeg får prøve å hente meg inn litt i morgen, og kanskje få gravd frem strikketøyet.
Gubben får nytt guitar hero til jul så det er vel greit at jeg er ferdig med strikketøyet til da tenker jeg ;O) Er ikke bare far i huset som er glad i det spillet.

Eli sa...

Noen er vist kjappere enn andre skjønner jeg. De er ferdige her også, men mangler å skrive på..... Gjør seg vist ikke selv det heller.

kos til deg

Elisabeth sa...

Vi bestilte også slike frimerker i fjor, men det ble ikke i år, gitt.

Artig å se at du er så kreativ og flink.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...