søndag 14. desember 2008

3. søndag i advent

Tenk - det er tid for å tenne det 3. lyset i adventsstaken allerede.. Tiden flyr! Ja det går faktisk så fort at jeg glemte helt å blogge 2. søndag i advent, hi-hi. Dermed tar jeg begge i dag.. fnis! :)

2 lys for håp og glede...Så tenner vi to lys i kveld,
to lys for håp og glede.
De står og skinner for seg selv
og oss som er tilstede.
Så tenner vi to lys i kveld,
to lys for håp og glede.

3 lys for lengsel, håp og glede...Så tenner vi tre lys i kveld
for lengsel, håp og glede.
De står og skinner for seg selv
og oss som er tilstede.
Så tenner vi tre lys i kveld,
for lengsel, håp og glede.


Da lusker jeg tilbake til sofaen.. Har en liten gutt som har 40'C i feber, øyekatarr og utslett.. kanskje den 5. barnesykdommen som herjer i barnehagen hans... Skal til legen med ham i morgen. Føler meg rimelig slakk og uvel selv - har komt gradvis utover dagen. Forkjølet, tung i hodet og vondt i hele kroppen.. Varm tekopp, pledd og kos med minsten nå, sukk.. De to eldste er ute og nyter åpen julegate og sambo er på jobb til kl 19. Det blir stille i huset - deilig, hi-hi! Sjelden kost i disse dager, må nytes nååå.. Kos dere!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Usj da, så kjedelig med syk lillegutt og dårlig mamma. God bedring til dere begge to, håper han får medisin av doktoren i morgen så han blir fort frisk.
Kos dere videre. Ha en fin 3.dje advent.
Masse klemmer.

Kate-Marita Pettersen sa...

Håpa du får slappet av og kosa deg i ei stille stund:)
Riktig god bedring både til deg og lillegutt:)
Klæm fra Kate.)

Rita sa...

God bedring i heimen, håper det går over fortere en fort. Har vært nok hos dere nå.

Slapp av, og nyt dagen/kvelden.

Klem

Veronica sa...

Nå har jeg smuglest bloggen din en stund,og tenkt,hvor har jeg sett den dama før.
Så slo det meg,snartmamma/nybakt mamma,februar 07. Selvfølgelig!!!
Koselig å se deg igjen!!!!
Klem Carmenzita

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...