lørdag 19. juli 2008

Glass m/spørsmål og bok til mamma og svigermor!

Rita introduserte meg for en fantastisk idè for mange måneder siden og den har liksom ligget på vent en tid. Rita oppdaget noe som LadyDi laget til sin mamma - nemlig en boks full av mange spørsmål samt en bok som følger med. Mamma'n skal ta en lapp ut av boksen, lime inn i boken og besvare spørsmålene. Det er nok ca 200 spørsmål, noen går dypere enn andre og det tar tid å gjøre den. Men tenk for en fantastisk minnebok det vil bli, en unik skatt virkelig verdt å ta vare på :) En annen scrapper Maya kopierte også denne idèen, ta en titt her.

Jeg bare måtte lage en slik til min mamma - og tenkte samtidig at det burde sambo sin mamma også få. Det er en unik måte å bli bedre kjent med personen bak "mamma" - kanskje lærer man mye mer om henne når prosjektet er ferdig og returnert ;) Her er mine glass full av små lapper med spørsmål og boken hvor alt skal inn i. Jada - alle spørsmålene skal besvares, hi-hi. Tviler på om min mor er innom her, men Tove - du titter innom dann og vann vet jeg. Du får din når vi kommer på besøk 0(^_~)0 Har dere bilder å supplere spørsmålene med blir jeg svært glad for det også. Jeg har satt en tidsfrist på ca 1 år for sluttføring av bøkene, knis! ;)

Glass og bok til min mamma
Glass og bok til min mamma Detaljer fra baksiden på glasset til mamma
Detaljer fra baksiden på glasset til mammaGlass og bok til Tove
Glass og bok til Tove Detaljer fra baksiden på glasset til Tove
Detaljer fra baksiden på glasset til Tove
Nå gleder jeg meg til å gi dem til mamma og "svigermor"... og gjett om jeg ser frem til å få bøkene tilbake neste år.

2 kommentarer:

Hanne sa...

Titta litt rundt med det samme, og duverden du har laget mye fint siden sist jeg var her! Falt fullstendig for denne her, som du sier; en fantastisk måte å bli bedre kjent med noen! Men FOR en jobb å klekke ut alle de spørsmålene! Både boka og glasset ble utrolig lekre! Disse blir et lite familieklenodium :)

Klem :)

Anita sa...

Wow!! Disse var bare fantastisk nydelige! Og for en god idè, tenker det blir kjekt å få denne tilbake ja:)

Nydelige kort du har laget siden sist jeg var innom også;)

Og til sist, tusen takk for hyggelige hilsener om Sukkersött, kjempekoselig!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...