fredag 18. juli 2008

Bursdagskort

Søskenbarnet mitt Leni Anita blir 40 år i dag, og dette kortet ble laget til henne i noen sene kveldstimer før vi dro til Bergen den 15. juli... Hun er fadder på jenta mi! ;)

Leni Anita 40 år - forsiden av kortetTag'n inni kortet, fremsiden ..glemte å brette ned blomsten før avfotografering! :o Jenta mi hjalp til med kortet og vi sølte litt blekk fra stemplingen dessverre... 0(^_~)0
Tag'n inni kortet, baksiden..og den obligatoriske baksiden, ikke noe fancy greier her iallfall...

1 kommentar:

Made by KKann sa...

Hallo!

Flott kort - som alltid! Skjønner at du syns dette er gøy! Smil!

Metallica - hmmm..ikke noe for meg!..men Kongen og Kjekken-Rocketårnet..om ikke ihugga fans..så er det den musikken de helst hører - så JA jeg har hørt litt på musikken deres..

Kongen og Kjekken og ungene skal på Iron Maiden(skrives kanskje ikke sånn..men pytt..det båser jeg i..)på torsdag - Oslo Valle Hovin!

Nok om Rock..

Jeg skal sy i dag - hva skal du?

Ha en fin fin lørdag!

Smil fra KKann

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...