mandag 2. juni 2008

Sommer & sol... Mmmm! ;)

For en herlig start på permisjonen. Det var strålendes sol & blå himmel, minst 20'C og vi koste oss utendørs hele dagen. Mens de to eldste var på skolen dro Kevin og jeg i skogen med kameraet på slep. Jeg prøvde å ta bilder mens vi matet fuglene, men jeg hadde mitt svare strev med å holde småtten unna vannet. Han prøvde å løpe uti så fort han så muligheten, he-he ;)

Deilige bare barneføtter uten sokker eller sko Ü
Kevin's deilige bare føtter i sommerværet!
Bilde av gullet og meg tatt med selvutløser'n ha-ha!! :o
Nydelig vannlilje i solskinnet..
En liten pip pip i treet som fulgte med på oss under matingen av alle fuglene...
Ei rot ved turstien... ...og i kveld var vi alle på fotballbana og så Patrick's lag vinne 11-2 på hjemmebane! Ü

3 kommentarer:

Rita sa...

Så mange fine bilder, Eli!! Ikke vanskelig å se at dere koser dere masse hjemme!!

En fridag til, så er det jobb en uke...

Gir en lyd når jeg hører noe om kurset neste uke Ü

Og du, jeg bestilte varer fra Papirloftet i går... Gleder meg som en unge..

Rita

Made by KKann sa...

Så flott så flott! deilige bilder! Misunner deg permisjonen - og har begynt å tenke i samme bane - til neste år...kanskje perm i juni juli og aug - det hadde vært deilig det! Smil!

Ha en fin fin tirsdag!

Smil fra KKann

PS - skal se om jeg får satt meg ned med pc`n i kveld - smil!

Eli sa...

Å, for en deiølig tur dere må ha hatt i dag da. Mange nydelige glimt. Små barneføtter er bare så herlig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...