fredag 20. juni 2008

...en til kjøkkenklut!

Da var kjøkkenklut nr 2 ferdig, denne ble laget i en sjokoladebrun farge i tråden "Safran". Det gikk kjapt unna. Oppskriften finner du i dette blogginnlegget mitt - eller du kan se det hos inspirasjonskilden Banglamarie som er opphavet til mine kluter, he-he!

Grunnen til at jeg har strikket er vel at jeg må holde meg litt i ro. Jeg var hos homøopatikeren Bente igjen tidligere i uken.. Dessverre var bekkenet "sklidd ut" igjen som jeg fryktet, så i stedet for massasje ble det ny behandling for å få det på plass igjen.. Tror jeg var litt vel aktiv her på tirsdag, dagen etter behandlingen.. iallall har jeg prøvd å holde meg i ro resten av uken, så forhåpentligvis blir det kun massasje den 30. juni når jeg skal inn igjen til henne. Hun er bare superdyktig!

Sjokoladebrun kjøkkenklut strikket av meg idag, he-he!I dag kom distress refillene mine i posten, så nå får jeg se om det blir noe øving, øving og atter øving med de i helgen! ;) Nå tror jeg at det blir et glass rødvin i sofakroken for min del, he-he.. sambo jobber dessverre nattskift, jenta mi er på overnatting og eldstesønn kommer snart hjem. Minsten sover søtt i sengen sin. God helg folkens!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...