søndag 9. mars 2008

Travle dager

Det har vært travelt både på jobb og privat den siste tiden, så jeg har ikke hatt tid til å blogge eller aller minst scrappe, sukk... Vi har ryddet litt i huset og hatt Henning's foreldre på besøk i vårt "store" hjem, ha-ha.... For å frigjøre spisekroken måtte jeg fjerne alle boksene mine med ting, utstyr & stæsj fra kjøkkenet til boden, he-he... Inntil jeg flytter det tilbake (litt etter litt *knegg*) blir det heller ikke noe scrapping... dessverre! Det er to bursdager som jeg skulle ha scrappet kort til, men slik blir det - iallfall for nå! Klør etter å lage kort igjen - og jeg skulle ha laget en LO eller to til runde 2 i Papirgleder's SkisseCup 2008.

I går dro eldstemann på skoletur til Spiterstulen og skal kose seg der på fjellet. Jeg og de to yngste kjørte avgårde til nærmeste by for jenta mi deltok i en minijente-turnering i håndball ;)
Her er laget med en av trenerne:

FSK3 - Ruth Sølvi med jentene... og flotte premier!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...