søndag 30. mars 2008

Så var den helgen over..

Rart hvor fort de er over og denne helgen ble vi jo snytt for en hel times søvn også, knis! Har iallfall fått gjort litt idag. Det regnet hele dagen, så jeg har holdt meg aktiv innendørs. Jeg har faktisk scrappet en LO til SkisseCup 2008 hos Papirgleder og var veldig fornøyd med den. Kan ikke vise den her før 15. april, he-he ;) Ellers fikk jeg skrevet helgens andre brev til en brevvenn i England - og det til og med for hånd. Ligger langt etter skjema på den fronten, men fortsetter jeg slik blir jeg vel ajour til helgen igjen!

Den minste go'gutten fikk ny sveis - jeg brukte klippemaskinen på ham for første gang og det gikk rimelig greitt foran speilet på badet :) Deretter vasket jeg ned badet - kryss i taket for det, herlig å ha det gjort! Så - en dag for både husarbeid og hobbyer!

I begynnelsen av klippen...

Kevin - i begynnelsen av klippen... Litt skeptisk, he-he!
Etter klippen... ;)

Kevin i farta etter klipp og dusj! ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

En skikkelig tøffing, både med og uten så mye hår ;)
Rita

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...