fredag 21. mars 2008

God påske!

Burde sendt en liten påskehilsen til alle kjente og til alle besøkende som stikker innom bloggen min :) Det er alltid koselig og jeg setter stor pris på om du legger igjen en liten hilsen så jeg vet du har vært her - da kommer jeg innom din blogg for en hilsen også om du har det! ;) Vil du vite mer om hva påsken og dens tradisjoner kommer av, kan du lese mer om det her.

Håper været er flott der du er, slapper av og kanskje har et lite glass med noe rødt oppi og koser deg med på kvelden, he-he! :)

God påske alle sammen!

Nydelige påsketulipaner!
Favorittkoppen min som ungene gav meg til morsdagen i fjor - passer godt til påske, ikke sant?

Dette er min favorittkopp som jeg fikk av ungene til morsdagen i fjor. Kevin elsker pip-pip'n på hanken, hi-hi. Passer godt til påsken, ikke sant?

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...