tirsdag 5. februar 2008

Ferdig med svangerskapspermisjonen...

...snufs... Kan ikke tro at permisjonen er ferdig allerede, syns tiden har gått alt for fort. Og jeg syns ikke det er noe kjekt å starte i jobb igjen FØR lillegullet er blitt 1 år heller. Det har vært utrolig koselig og givende å være 3-barns mamma på heltid iallfall. Nå er det pappa'n som skal ha to måneder hjemme og kose seg... jeg har hintet om at det er et hus som skal holdes i ok stand også, he-he... ikke bare lek og moro med småtten - og de to eldste selvfølgelig! :) I morgen den 6. februar er jeg på jobb igjen...!

Men - det blir vel kjekt å komme tilbake i jobb igjen også.. Jeg har kjekke kollegaer og mye har skjedd i permisjonstiden min, så det blir nesten som å starte på nytt arbeidssted. Det føles slik fra mitt ståsted pr idag. Det blir mange nye kolleger og rutiner å forholde seg til, for nå jobber jeg altså i StatoilHydro. I 2008 skal jeg jobbe 80% fra kl 8.30 - 15.00, så det blir godt. Orker ikke tanken på full jobb og full rulle hjemme med en gang, trenger en jevn overgang tror jeg, he-he!

Tenkte på kaffipausen i morgen og bakte Brownie cookies til gjengen. Jeg 4-dobblet oppskriften slik at det ble en god haug både til dem hjemme og til kollegene på jobben. Det er kjempegode småkaker og passer like godt til melk som til kaffi 0(^_~)0
Slik ser "snope-posen" til kaffipausen ut:

Fremsiden av tagkortetBaksiden av tagkortet... Den som utsetter seg for SJOKOLADE utsetter seg for NYTELSE... :)Snopeposen med tag og småkaker i folieBrownie cookies

2 kommentarer:

Sonja sa...

Då är du igång och jobbar just precis... NU! Wow, hoppas det går bra för dig:) Du kommer väl att vara helt slut i eftermiddag:)
Eli, vad var det nu du jobbade med?
Mitt minne du vet, hehe:)

Lycka till idag, Sonja

Anonym sa...

Måtte innom og hilse på etter tips fra Rita :)

Imponerende stykke arbeid!
Tenker gjengen satte pris på den oppmerksomheten :)

Hilsen Irene

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...