torsdag 31. januar 2008

Utfordring fra Inger Marie

Jeg har fått min første utfordring *knis*. Den kom fra Inger Marie. Tusen tusen takk, så snill du er :0)

Slik lyder utfordringen: Link til den som har utfordret deg. Fortell 7 sannheter om deg selv. Utfordre 7 personer. Legg igjen beskjed hos de du har utfordret.

Her kommer de 7 avsløringene mine... 0(^_~)0
  1. Familiekjær
  2. Stort sett 5 minutter for sent ute..
  3. Elsker melkesjokolade, måå ha det hver dag
  4. Alltid reiselysten
  5. Kameraet er med meg overalt
  6. Bruce Springsteen-fan
  7. Tør ikke prate foran forsamlinger

Og her kommer de 7 jeg utfordrer... siden jeg er ny blogger og ikke har mange kjente med blogger heller, utfordrer jeg venner og hyggelige besøkende i bloggen min:
Sonja, Mette, Hulda, Unni R, Jorunn, Hege og Elisabeth

1 kommentar:

Unknown sa...

Heisann!!

Og takk for utfordringa!!
Har endelig fått tid til å sjå litt på utfordringane som er komt til...så eg skal sette i gang med denne no.

Ha en fortsatt fin sødnag!

klem,
Jorunn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...