mandag 28. januar 2008

Det var den helgen!

Vi har hatt ei travel og koselig helg. På lørdag var jeg og ungene avgårde til nærmeste "by" for litt shopping og deretter grunnen til turen - sønnen min skulle spille fotballturnering! Guttene er født i 1995 og spilte mot gutter født i 1994 for å få litt motstand å bryne seg på. Guttene er kjempegode kompiser og veldig tekniske og samspilte - og endte med å vinne hele turneringen!!! Bildet ble tatt inne i hallen i dårlig lys, men her er gjengen samlet med pokalen sin 0(^_~)0 Gjett om de var stolte!

FSK1 - gullguttene som vant! Gullguttene på FSK1
Fra venstre: Simen, Aksel, Stefan, Patrick, Bjørnar, Peter
Fremme: "maskot" Stian og keeper Joachim

Sambo kom hjem lørdagskvelden etter sin fotballturnering lenger vekke, også de hadde vunnet sin gruppe. Flinke karer jeg har i hus *knegg*! Ungene var på overnatting hos mine foreldre og vi dro deretter i et lystig 40-års lag til Kenny som varte til den lyse morgen... c",)

Søndag ble det servert familiemiddag på alle sammen hos mine foreldre, så vi var vel 14 med smått og stort samlet der. Artig helg!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...