onsdag 7. november 2007

Jeg er her jeg... :)

Det er kanskje litt rolig på bloggen min, spesielt når det gjelder scrapping dessverre. Det er hektiske dager med trening for meg, babysvømming og ungenes aktiviteter, møter og oppfølging overalt. Jammen glad jeg er i permisjon for tiden, hvis ikke hadde jeg blitt helt "sprø" og sikkert ikke hatt tid til så mye! :)

De siste par dagene har jeg strikket på denne genseren i en sjokoladebrun farge til minstemann. Han vokser ut av alt og trenger noe godt og varmt på seg, he-he. Denne er også i Alpaca og mønsteret finner du på Drops Design. Enkel og lett å strikke (viktig)! 0(^_~)0


I dag ble det dessuten tid til mer baking, det ble 2 stk kornbrød og ca 25 skillingsboller. Da jeg tok dette bildet hadde husets barn med venner (og samboer'n) allerede forsynt seg litt (",) Etter at min kjære sambo anskaffet Kenwood Major har det virkelig blitt fart i brødbakingen her i huset og jeg prøver ulike typer brødtyper/oppskrifter. Snadder med ferske, hjemmebakte brød!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...