mandag 15. oktober 2007

Ny uke..

Her er et bilde av gullungene mine samlet - eldste er 12 år, så snuppa på 8 år og minsten på 7 1/2 måned. Alle gode ting er tre ♥♥♥

Da er ei ny uke i gang allerede. Mandag etter ferien er alltid tøff, så det var noen trøttinger på morningen her - inkludert meg selv, he-he.. Men nå har jeg fått kaffekoppen i hånden, så det begynner å gå seg til! ☺

Jeg tror jeg skal få ferdig feriealbumet i dag, det skal bli deilig. Da kan jeg få ryddet bort album, bokser med scrappeting og utstyr fra stua vår.... men bare kanskje.. :) For nå er det bare å gå i gang med neste prosjekt som er babyalbumet til minste gullet. Skal bli artig! Og så blir det jo litt kort og sånt innimellom. Jeg trenger scrappekrok ☺!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...