søndag 16. november 2014

Dotty prikke-lue #2

#dotty #prikkelue

 
Så ble det en lue til meg selv. En Dotty-lue med prikker.
Den matcher den gode, gamle regnjakka mi ^_^
Kjekk bruk av restegarn etter en del Mariusstrikk.
 
 
Jeg strikket en barneversjon av Dotty til vesla for noen dager siden, se her.
 
Garn: Rester av Du store alpakka sitt "Sterk" i fargene rød, svart og lys grå.
Pinner: 3mm og 3,5mm
 
Str: Voksen - strikket 11 omganger med prikker, holder med 10..
 
 
Lue ble innviet på en liten fjelltur til Uførefjellet på fredag ^_^
 
Kler ikke luer - skulle gjerne hatt langt hår når luer skal på ^_^
 
Strålendes sol her - nyt søndagen videre :)

3 kommentarer:

Bundingen sa...

Kjempefine luer både til mor og datter! Er i gang med nr. 2 jeg også. Tror denne lua blir årets småjente-julegave.
Veslemor er helt nydelig i den lua!

Misunner deg finværet. Her er det grått så langt øyet kan se.

Klem

Barwitzki sa...

Veldig hyggelige lua - fine mønster og deilig farger. Ja den passer perfekt til regnjakken. Håper du har ikke regn i dag - søndag - dessverre vi har regn, men før det var så deilig været med masse sol og varm.
Ha en riktig fin. Hilsene sender deg
Viola

Made by KKann sa...

Hei hei - såååå flott lue - syns du er lekker både med og uten lue jeg!!
Men altså jeg vet hva du mener - finere med lue når det stikker ut litt hår - jeg har samme problemet..

KlemAK

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...