fredag 23. mai 2014

Konfirmasjonskort til Frida ✪

Forsiden av konfirmasjonskortet til Frida

 
Da legges siste vennekort ut. Dette er til Frida.
Jenta mi og denne snuppa har vært venner siden første blikk i barnehagen :)
 
Flott og rolig jente, aktiv og trener mye.
Reiselysten - skal ut på nye eventyr med jenta mi i sommer :D
 
 
 
Innsiden av kortet - et bilde fra yngre år hører med ^_^
 
Kloke ord, tag, bilde og flere gode ord. Her er klaffen nede ;)
 
Bak teksten på siden til venstre stikker det opp noen blonder, altså en tag.
 
Det er nemlig en bagasjetag som hun kan bruke på ferieturen i sommer.
Jeg har laget make til min egen datter.
De to jentene skal på språkreise i 3 uker i utlandet til sommer'n.
Flagget gir kanskje et hint om til hvilket land...? :)
Om de gleder seg... JUPP!!! ^_^
 
 
 
Og her er klaffen oppe:
 
Plass til personlig hilsen, bilde fra barnehagetiden og en "pengelomme" oppe på klaffen
 
Slik ble det kortet. Det er veldig tilfeldig hvordan de blir til slutt.
Jeg starter med bildene som min datter selv har valgt ut av vennene sine.
Så kommer det an på mønsterark, stæsj og utstyr.
Jeg har supplert et par ganger med småting i det siste for å få litt detaljer på,
spesielt bånd er kjøpt inn og noen charms.
 
Baksiden av Frida's konfkort :D
 
Så - da har jeg ett kort igjen å vise. Det er til min datter.
I tillegg kommer bordkortene i bloggen om ikke så mange dagene iallfall.
 
Vi har konfirmant selv på søndag.
Jobber med talen og prøver å tøffe meg opp til å holde den selv.. Er ei pyse på slikt. Har min sønn i back-up nå i tilfelle jeg får "rusk" i halsen ^_^
 
Skal bake ei kake selv, resten er delegert. Jeg og pappaen blir vel mye på farten i morgen med innhenting og levering av siste finish. Er veldig i rute faktisk :D
 
Ryggen er pittelitt bedre i dag, men klarer fortsatt nesten ikke å stå.
Går som "ei gammel krykke"... Veldig lei, men håper formen er stigendes.
 
Det er kun posting av innlegg for min del denne uken,
ikke nettbesøk eller surfing ellers.
Kommer sterkere tilbake.
 
God helg, alle sammen! ;)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...