mandag 31. mars 2014

Ingunnlue #2 og #3 ♡♡

#Ingunnluer strikket i Drops Nepal
- rosa ca str 3/4 år og turkis i str 8 år

Det har blitt litt luestrikking i vinter, men man får aldri nok luer.
Jeg likte så godt min rosa Ingunnlue at jeg tenkte den måtte
det strikkes flere av til gjengen her i huset.

Yngste sønn var med i garnbutikken i by'n og valgte selv ut sin farge.
Det skulle være turkis, ren turkis. Prøvde å få innslag av en til farge,
om enn bare på kanten eller noe slikt. Niks. Det ble derfor helt turkis lue :D
Turkis baggy Ingunnlue i turkis til en av sønnene i huset

Oppskrift: KN Knitting Inna
Garn: Drops Nepal i turkis
Pinner: 5 og 5,5mm

Oppskrift: KN Knitting Inna
Garn: Drops Nepal i kun rester av lys rosa, cerise og turkis
Pinner: 5 og 5,5mm
Jeg var overivrig her og strikket kun med pinner 5,5mm.

Dette er supre innimellom-prosjekt eller til reise.
Lett oppskrift å huske på, pinnene går av seg selv.
Det blir gode bruksplagg til små og store ;)

Jeg skal på jobbreise på tirsdag med fly.
Lurer på om jeg må innom garnbutikken på min veg hjem fra jobb senere i dag... :D


Tusen hjertelig takk til alle dere som legger igjen kommentarer hos meg.
Spesielt en stor takk til så mange trofaste som stadig legger igjen gode ord
uten å få like mye igjen. Jeg må virkelig ta meg i nakken og få lånt meg en PC.
Jeg har så dårlig samvittighet for at jeg ikke får lagt igjen en hilsen tilbake.

Jeg leser alle kommentarer og eposter,
men får ikke skrive kommentarer i blogger fra min PC.
Det er snodige greier - min PC vil ikke tillate å vise kommentarfelt for skriving i blogspot.
Noen som har opplevd dette?

Dere er ikke glemt - jeg er evig takknemlig og glad for hver og en.
Jeg kommer G A R A N T E R T tilbake igjen til D E G !
♡♡♡
Ha ei herlig uke!

1 kommentar:

Finnskoghuldra sa...

Flotte luer :)
Fargen var fin den, og får han det som han vil så bruker han den iallefall :)
Håper du får en flott uke :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...