fredag 6. september 2013

Denver sokker by Drops Design ✪

Ullsokker til meg selv etter oppskrift - Denversokken fra Drops 

Da var det min tur til å få sokker eller tjukkelabber som vi sier her. 
Jeg har bare ett par fra før, så det er på tide med litt påfyll til meg også. 
Denne varianten har jeg strikket et par av tidligere til eldste jenta mi - se innlegget her


Oppskrift: Drops "Denver" 
Garn: Drops Karisma i fargene #19 hvit, #21 mellomgrå og #40 lys gammel rosa
Pinner: 2,5mm og 3,5mm

"Alle kule støvler behøver disse!"

Jeg valgte å strikke sokkene med rysjekant, men det er valgfritt selvfølgelig.


Jeg tror det blir en del strikking av sokker fremover. 
Det går faktisk ganskje kjapt, er nyttig og greie prosjekt som innimellomstrikk... 
Det vil si, jeg har et stort prosjekt som jeg later som jeg ikke ser akkurat nå... ^_^

.. Best under press, kommer sterkere tilbake og gjør det ferdig snart håper jeg... 

Passer fint i støvler eller høye sko/støvletter også dette 

Her i huset harker og hoster vi videre. 
Det skal bli godt med helg - selv om det ikke blir av det rolige slaget.
Tvi tvi - og ønsker DEG ei strålendes flott helg! :)

7 kommentarer:

Fjällripan sa...

Så fina! Trevlig helg
och krya på er! :)

Lisbeth sa...

Disse sokkene liker jeg også godt, men har enda ikke fått strikket de. Her er det også stort strikkeprosjekt på gang, sliter litt kjenner jeg ;)
Ønsker deg en trivelig helg, og god bedring :D

Ruths datter sa...

Luksussokker spør du meg. God helg.
Klemz

Tuppenshobbyblogg sa...

De er sååå fine disse Denver sokkene. På tide at du får deg et par til,vi lager jo alltid først til alle andre ja.
Har strikke denne sokken to ganger,med og uten blondekanten. Kjempekjekk å strikke.
God bedring med harkingen :)

Klem,Kjersti

Livets små øyeblikk sa...

Så fine<3
Elsker tjukkeragga (som vi sier:), blir brukt mye på høsten og vinteren her hos oss. Deilig gode og varme.

Men vi satser på at det blir en stund til før vi må bruke slike, ikke sant;)
God klem til deg
Hanne:)

Made by KKann sa...

Hei hei - flotte sokker!! Herlige farger!

Ha en finfin mandag!

KlemKKann

Lisbet sa...

Nydelig esokker i en fantastisk fargekombinasjon. Fargene er så herlige sammen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...