tirsdag 16. juli 2013

Våt Moro 2013 i Florø!

Dreamteam - "Team Statoil Forpleining" Florø etter volleyballturnering på Sørstrand

Det var mye energi, moro og sprell både til havs, i lufta og på land i Florø i helgen. Det andre "Våt Moro" gikk av stabelen og det var nok en gang en stor suksess. Det varte fra onsdag til søndag.

Les mer om VÅT MORO i Florø her og her
samt på lokalavisa Firdaposten sine nettsider her! :)

Våt Moro 2013 bød blant annet på følgende aktiviteter:
SUP, wakeboard, wakeskate, tube, subwing, flyboard, kajakk, buldring, blobz, skydive, paragliding, dykking, elverafting, havrafting (også m/fyrsafari), fridykking, båtførerkurs, surfing, parkhygge med masse aktiviteter for barn, slakk line, seiling, jetski...

Jeg skulle mer enn gjerne ha deltatt på flere aktiviteter, men når enkelte MÅÅÅ jobbe (les meg) siden andre har ferie.. Hm, da kommer man seg ikke fri nei, hihi. Det ble lørdagen som ble dagen for aktiviteter for min del :)
Min niese Mathilde, meg, min søster Linda og min datter Kalyani Isabel
- spente og klare for å delta på SUP! :)
Jeg meldte meg på SUP sammen med min datter, min søster og hennes datter. SUP er altså Stand-Up Paddling og var knallgøy. Vi deltok på kurs og holdt oss på sjøen i 2 timer, kunne gjerne ha fortsatt lenger. Veldig artig å teste brett, padling og ikke minst teknikker og øve på diverse balansepunkter, thihi. Det ble noen stup i sjøen, men det var bare herlig faktisk!! :D
Og ja - kjente gangsperre i skuldre, ,lår og baken noen dager etterpå, fnis ^_^
Noen dårlige mobilglimt fra hendelsen - før, under og etter, he-he!
Flyboard

Litt senere på dagen deltok jeg med gjengen fra jobb på beachvolleyball-turnering på Sørstrand. Det var moro og stemningen god. Tror vi vant for beste heiagjeng, men ikke selve turneringen, hihi! ;)
Noen hvisket meg i øret noe kjekt..
...at datoene for Våt Moro 2014 trolig vil finne sted den 9. - 13. juli 2014...
Det er ca 98% bekreftet... For å si det slik - så fort datoene er klare..
... da blir det bestemt ferie hjemme i Florø i samme periode.
Jeg skal være med på flere aktiviteter på Våt Moro.
Surfing på Stadt er kanskje en av de jeg er mest lysten på..! :)
☼⚓✌
Det siste døgnet har jeg vært travelt opptatt med andre
hjemmeaktiviteter på et annet høyt nivå.. De to minste har hatt oppkastsyke..
I dag er det restitusjon, pleie og kos for alle.
Fortsatt fin tirsdag til deg!!! :)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...