søndag 9. september 2012

Flere bagasjelapper

Bagasjelapper til Kalyani og Mathilde
Jeg laget to bagasjelapper i går, se innlegg her. Det var ikke før lagt ut før flere andre i familien la inn bestilling. Jeg hadde bare 3 stk igjen, så de som var først til mølla var mine to eldste barn samt min niese.

Jentene valgte "darlingen" sin på sine tags, ikke akkurat noe bombe, thi-hi :) Her kommer glimt av de - adressesiden til jenta mi er "sladdet" for anledningen. Den informasjonen trenger ikke ligge ute på nettet.

Sladdet side for adresse og forsiden på tag
Bagasjetag'n til min sønn - forside og sladdet adresseside
Patrick er Barcelona-fan på sin hals, så det ble en av spillerne til favorittlaget som pryder bagasjelappen hans.

Da blir det ikke flere bagasjelapper på ei stund. Selger ikke disse plastlommene her i by'n, så vi får se når det blir anskaffet flere. Det er iallfall veldig enkelt å lage gode, personlige bagasjelapper for alle og enhver på denne måten. Supert tips om noen skal på reise. Disse er såpass store at de er lette å se på lang avstand. Da er det litt kjappere å finne bagasjen sin! ;)

Fin søndag videre!

2 kommentarer:

Myrte ♥ sa...

Stilige bagasjelapper :)

Men du, den ene lappen er ikke sladdet for adresse, så det vil du kanskje ordne på nytt ;)

Stinemorღ sa...

Tøffe bagasjelapper!
Og en skikkelig stilig header :)

Takk for den varme og gode hilsen du la igjen hos meg - det varmer veldig! Jeg er så glad for all den støtten i denne tiden.. uff, det er tungt!
Jeg blir glad for å høre at armbåndet hjelper :)

varm klem ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...