onsdag 22. august 2012

Strandliv på Sørstrand

Barneføtter i sanden.. ♥
...strand, sjø, krabbefangst, bading, snadder, lek & moro...
~ S O M M E R ~ 
Vi hadde ferie forrige uke og ferierte hjemme. Gjett om vi var heldige med været. Beste været hele sommer'n, så det ble mye moro utendørs. Litt beising ble det også, men ikke av meg... Jeg tok meg av hus og barn, thi-hi ;) Ikke så lett å beise med senebetennelse, så jeg er litt unnskyldt... Det gjenstår fortsatt en del, så jeg må nok ta min del. Nok om det. Lever lenge på disse sommerminnene, sukk ♥ 
Mine barn og flere av vennene deres ble med på stranda noen dager i forrige uke.
Mye moro både på stranda og i sjøen.
Herlige, late feriedager i varme sola. Lykke! :)

Nyt dagene, sommeren er dessverre på hell! ;)

2 kommentarer:

Marco Luijken sa...

Hello Eli Kristin,
Very funny beach shots!! Finally we have a nice summer weather.
For the kids it's real enjoyment to play with water and sand. Nice shots of the little girl with her sunglasses and the tough guy with the crab in his hands.

Greetings, Marco

Anonym sa...

Ja, dette er jammen en fin plass, som vi er heldige at noen har orket å lage til som en gave til byen. Er vi ekstra heldige rekker vi en solskinnstur til dit før høsten strammer grepet.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...